LEÍRÁS
TAF 690 PE egyszerű felépítésével, kiváló teljesítményével, valamint olcsó működési költségeivel tűnik ki. A gépezet a kiemelkedően megbízható TAF 690 OP modell technológiai felújítása által jött létre, amely egy igen időtálló szerkezet, melyhez azonban rengeteg új műszaki, valamint ergonómiai és esztétikai újdonságot és javítást adtunk hozzá. Így a 690 PE modellt egy 95.2 LE Perkins motorral szereltük fel, melyet egy jó teljesítményű sebességváltóhoz csatlakoztattunk, valamint szervokormány rendszerrel láttunk el. Amennyiben egy klasszikus és kompakt erdőgazdasági traktorra vágyik, alacsony fenntartási költségekkel, amelyből azonban nem hiányoznak a szegmensen belül megjelent innovációk sem, akkor az IRUM 690 PE modellje az Ön számára lett kifejlesztve.
Ez a modell az alábbiakban felsorolt előnyökkel rendelkezik:
- Elődjéhez viszonyítva 34%-kal nagyobb nyomaték
- Csendes működés
- Megnövelt megbízhatóság
- Akár 6%-kal kisebb fogyasztás
- A stabilitás megnövelésének érdekében a 690PE modell motorja a 690 OP modell motorjához viszonyítva alacsonyabban helyezkedik el.
- Pneumatikus fékrendszer és rögzített védőpajzs irányítható görgőkkel
- A ROPS által engedélyezett vezetőfülke.
- A 690 PE traktor műszerfalát ergonómia többlet nyújtásának érdekében teljesen átgondolták.
- A kezelő ülése sokkal kényelmesebb.
Az IRUM 690PE erdőgazdasági traktora egy agilis és jó teljesítményt nyújtó gépezet, amely kompakt dizájnjával, alacsony működtetési költségeivel, robusztusságával és rendkívüli műszaki teljesítménye által mindenféle erdőgazdasági munkálat során igen kellemes meglepetést okozhat.
Műszaki leírás
A BERENDEZÉS MŰSZAKI TULAJDONSÁGAI |
Típus |
TAF 690 PE |
Teljesítményosztály |
közepes |
Motor |
Perkins 1104D-44T |
A motor teljesítménye |
70 kW (95,2 LE) 2300 ford./perc fordulatszámnál |
Motor maximális nyomatéka |
392 Nm 1400 ford./perc fordulatszámnál |
MÉRETEK |
Hosszúság |
6000 ± 50 mm |
Szélesség |
2500 ± 50 mm |
Magasság |
2700 ± 50 mm |
Nyomtáv |
2050 ± 50 mm |
Tengelytáv |
2830 ± 50 mm |
Szabad magasság |
450 ± 20 mm |
Tolóél szélessége |
2140 ± 50 mm |
Védőpajzs szélessége |
2000 ± 50 mm |
TÖMEGADATOK |
Tömeg (teljes felszereltséggel, rakomány nélkül) |
7500 kg |
Amelyből |
Az első hídon |
4285 kg |
A hátsó hídon |
3215 kg |
Maximálisan megengedett tömeg félig felfüggesztve |
5000 kg |
Maximális tömeg terheléssel együtt |
9300 kg |
MŰKÖDÉSI TULAJDONSÁGOK |
Minimális elfordulási sugár (belső) |
2,9 m |
A futómű kormányzási szöge |
± 40° |
A csörlő húzóereje |
7000 daN/kábel |
csörlő közepes vontatási sebessége |
|
0,56m/s, 1400 ford/perc fordulatszám esetén a 2. fokozatban |
|
0,94m/s, 1400 ford/perc fordulatszám esetén a 3. fokozatban |
A motor n=2300 ford/perc fordulatszámnál való maximális névleges sebessége |
(A számításokhoz az Rs = 0.652 m értéket használták) |
|
Lassú |
Gyors |
1. fokozat |
2,49 km/h |
4,35 km/h |
2. fokozat |
4,84 km/h |
8,45 km/h |
3. fokozat |
8,85 km/h |
15,44 km/h |
4. fokozat |
14,37 km/h |
25,08 km/h |
5. fokozat |
18,68 km/h |
32,61 km/h |
tolatási fokozatban |
2,74 km/h |
4,79 km/h |
FÉKRENDSZER |
Üzemi fékrendszer |
a kerékbe szerelt dobokkal és fékpofákkal |
A dob belső átmérője |
Ø 440 mm |
A fékpofa szélessége |
120 mm |
Meghajtása pneumatikai úton történik, a pneumatikus hengerek által, melyekből elől egy egyhengeres, míg hátul kéthengeres található |
Biztonsági fékrendszer |
A hátsó hídra szerelt kettős henger rugóinak feszítőereje által vezérelt |
KUPLUNG – LUK |
A tárcsára ható erő |
11 400 ± 600 N |
Szorítóerő |
min 10 800N |
Csúszási nyomaték |
603 Nm |
Tehetetlenségi nyomaték |
0,379 kgm2 |
A szorítólemez mérete |
330 mm |
SEBESSÉGVÁLTÓ |
Kézi kapcsolású, 5 sebességfokozat és egy tolató fokozat, Eaton FSO-4505A típusú |
Áttételi arány: |
|
1. fokozat |
5,762 : 1 |
|
2. fokozat |
2,729 : 1 |
|
3. fokozat |
1,624 : 1 |
|
4. fokozat |
1,000 : 1 |
|
5. fokozat |
0,769 : 1 |
|
tolatási fokozatban |
5,238 : 1 |
MEGHAJTÁS VÁLTÓ |
IRUM Típusú – 2 fokozatú – kézi, fogaskerék meghajtású |
Erőátviteli arány: |
|
lassú |
1,92 : 1 |
|
gyors |
1,10 : 1 |
|
csörlő meghajtásánál |
0,85 : 1 |
HÍDAK |
IRUM típusú, önzáró differenciálmű kerékbe épített pneumatikus fékkel és bolygóhajtásos reduktorral ellátott végső áttételi fokozat.. |
Első tengely lengése |
± 12° |
Gallérok közti távolság |
2060 mm |
Maximális sztatikai terhelés |
100.000 N |
Teljes áttételi arány |
22,55 |
MEGHAJTÁSI RENDSZER |
4×4 kerék meghajtás 4 húzó kerék, egyenlő méretűek |
Gumiabroncsok |
18,4 – 26, STAS 8258/1-86 |
külső átmérő |
1450 mm |
besajtolási mélység (szélessége) |
465 mm |
nyugalmi sugár |
652 mm |
CSÖRLŐ |
TA2 – AM TÍPUSÚ, IRUM |
Fékezőerő |
7.000 daN/kábel |
Kábel átmérője |
13 mm |
Kábel hossza |
70 m |
Tápfeszültség |
12 V |
Vezérlő nyomás értéke |
6,5 bar |
HIDRAULIKAI RENDSZER |
Olajtartály |
űrtartalom: 70 l |
Hidraulikus pumpa hozama |
32,7 cm3 / cm |
Nyomás |
max 150 bar |
Hidraulikus hengerek |
tolóél mozgatása |
Ø 100 x 380 |
|
kotró mozgatása |
Ø 100 x 380 |
MEGHAJTÁSI RENDSZER |
Pumpa hozama |
19 cm3 / ford. |
Nyomás |
130 bar |
Közvetlen meghajtású hidraulikus hengerek |
Ø 63 x 400 |
Szervokormány |
500 cm3 / ford. – Danfoss |
VEZETŐFÜLKE |
Ergonomikus, CE igazolással és megjelöléssel, a 2006/42/ EK sz. EK Rendeletben foglaltaknak megfelelően, ROPS megfelelősége kivizsgálva és igazolva, a 2009/57/ EK sz. EK Rendeletben foglaltaknak megfelelően. |
Vegye fel velünk a kapcsolatot »